Monday, March 21, 2016

amanah

Bab bab nak pindah ni , oh ya saya memang fail ! Nak mengemas semua okay bab nak packing and for sure barang memang satu lori .

Alkisah kene pindah bilik dekat hostel di Uniten , As been told, that we need to move on to the front block . Before this kami stay kat A6 , somehow we asked to move to A2 . Three blocks away . Ceritanya management nak selaraskan sesapa yg ambil kontrak untuk setahun , dorang nak letakkan satu tempat . The best is , dorang akan cat bilik kami . Makin sayang la kat rumah wooo . Kalau boleh request memang aku nak warna warni bilik aku . Baru la ceria selalu . HAHA

After around a year , i think at last we moved bebeh ! Banyak kenangan rumah tu , dari tiada karpet , pintu patah la apa semua . Baru fikir nak grad pun ngan bilik tu . HAHA . Sentimental value kuat sangat .
ni baru separuh barang saya . 


Ass hahaha . as stated above , baru half je barang then kau ghasoo ? tak termasuk baju pakai semua ada lah dalam 3 beg ikea yang besar tu . Lepastu lepastu , kasut oh yea . 10 pasang tak kurang . hmm mana taknya satu sports dah satu kasut . Kalau main sampai 4-5 sport ? hiking la apa lagi , huhu . Eh , barang outdoor aku pun tak masuk lagi ni heee . Bayang kan lah ya . tanak bayang takpe tak paksa . yang penting hangpa happy hangpa tenang :D 

No comments: