Friday, May 18, 2012

AVENGERS


oooooooohhhh, you are my hero . *muahmuah .
 mesti ade yang mcam nak ckap cenggini je kan kat hero hero yang hensemnye lbey kurang aku tuhh , HEEE

SHIT ! asal 3D kensel pulak , haish , act memlua taw, nak pi nengok 3D, sesampai, dye kate kensel sbab cume kamu duarang je nak tengok, so wayang tak bule nak onn, geram jeehhhh

11.40 jea ade AVENGERS tapi yang bise la, hurmm aku pun ngan muke selenga amek la dua seat, then tapau tikit ngan rege 18 hinggit . seperti kebiasaan, aku tanye seat mane yang best, so pilih even da lapan kali usha wayang still tatawu dok mane,

ape ? lapan kali ? HAAH, nie yang kelapan, maaple yea, korang sume mesti da bnyak kali en usha wayang, first time usha wayang time form five kalau tak silap, citer jangan pandang belakang congkak ,

okee, masuk pula avengers, siyesly nice movie to watch , not really nice but is it superb ! first impression waa, kalau tak meletop siap la mmbe yang soh aku g nengok jugak ,

suddenly , memang best ! HAHA, so aku kalah , all the heroes have their own superpowers and speciality ,
the most funnye is the HULK ! memang laka laka, gilo doe,

lpas jea habes citer tu pi lahh , lepak biriyani ::) blablabla. pukul $ cau balek umah tido :) esok pagi mcam biase bngun taim suboh . usha cermin, nampak PANDA :D

No comments: