Thursday, June 16, 2011

gerhana bulann ,



lunar esclipse , HAHA gelak besar dibuatnyer pabila diceritakan kembali

pada mula nyer pagi tadi laa tengoh MHI t, thenn ade citer pasal lunar nie, so buat bodo jea. takot kene tipu mcam duluuu pasaii malam dua bulan tuu, HAHA. thennn , ntah napee . malam tuu terus tunngu ouhh nak tengok lunar ni

tunggu la stay up la sampai pukul 2 , then text mbe . amacam ade nampak tak dari laut tu ? tak nampak la wehh , kabur jea. then terus patah hati ouhh nak tengok , tak tahan betuii , terus tido , dalam dalam nak tido tuu , maseh terpasang niat nak tengok katenyer memuncak pkul 4, so kuncijam pukul empatt . ntah camnee fuhh terjagaa, mmg sengaja yg maha kuasa nak tunjukkan kat aku kowt ,

hebat tuu tido pukul 2 bangkit pukul 4 , dah laa melalui hari ari yg penuh kepenatan jog 6 km bagaii , dengan gaye pencuri lari rumahh ajee, slow sow turun bwah carik kunci bukak pintuu , dok luar rumahh .



suprisingly , maseh ade dan ase tuu mg bulan wane orenn . monolog dalaman , patut la namenyer lunarr, same jekk ngan aku kalerr bulan guna kale LUNA deduluuu . chantekk woookkk , sukaaaa.

lame jugak la kat luar tuuu , tengok jea keindahan alam tuu . siap ngan bebintang lagii , cantekk laa. siap ade bankround music , tengs mr. cengkerik . siyess kagum giloo wehh .

tapi kann, asal ramai jea yg tak tawuu pasal nie haaa. katenyerrr, nie adelahh penantian slame 11 tahunn , nanti nak tengok gerhana mataharii pulakk ,tapi kejap sangatt susahh ouhh . hrmmm , nice moonlight .

1 comment:

Cik Purple said...

wow~~cantek la..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...