Sunday, September 19, 2010

cycling

???
hmmm.
nak kate hobi baru ?
tak jugak!
nak kate hobi lama?
lagi la tak
tapi ape?
ntah la.
*onroad bike - Merida Road Rage

kat atas nie la basikal yg ku cycling slame nie. tyme cycling nie mcam mcam aku dapat. sengal badan, mandi peluh. tapi yang besh nyer sume orang pandang seyh! HAHA. mcam la aku nie pro sangat setakat baru 45km-65km. hampaeh! laju pown maintain 32 km/h jehh.turun bukit adalah yg terHEBATT! around 55km/h. angin dye pergh bak keluar kepala mase dalam FLIGHT! tapi sebenarnye da kire hebadd la tuwh! HEE. bile travel! dapat angin campur senyuman manis dari rakyat jelata. ade sekali tu! awek sial! *pheewwiiiiiit. aku tengok dye dye tengok aku balek! then dye tego aku dulu. aq ape lagi cabowt lari lah. SERAm! time cuti nie la paling besh kowt. banyak rumah aku pegi beraya pakai basikal jewp! ade tu siap open house lagi! *liyana aishah. ade ke patut ajak masok. ishk! maluu la I. LAWAKAPABILA. dikejar anjing gila. bukan maen laju aku kayuh. BESH APABILA! follow belakang lori! orang tengok mesti kata! woiii! nak matii ke huh? name tak nyer follow belakang lori. dye brek aku wassalam. tapi kan.! tyme tu la rase mcam kayuh kat tempat tade angin. maintain 50km/h sumtime ke 65km/h pon ade!

*offroad bike - Specialized Stumpjumper

Pergh ! lagi la layan maen offroad! hrmm . lagi besh ! tapi now geng oFFroad da x de. aku dok terloncat sana terloncat sini dulu. tapi sekarang da x de. offroad track yg kteorunk bina. dibina kondo! sengal punye backhoe! timbus habis jalan! BAPAK rindu geng OFFROAD. hope bole join kalau muncul kembali.

benefit
  • orang pandang kite senyum, orang sengih kite GELAK!
  • sehat tubuh badan yang sehat tubuh badannye
  • travel through new TAMAN
  • kelajuan membunuh TEMBIKAI
  • Safety First, Eat Later
REMINDER! always wear your helmet four your own watermelon


*tengs to everybody

HOPE I WOULD BUY DOWNHILL BICYCLE and FIXIE!

No comments: