Thursday, August 26, 2010

terawih


ade macam aq x? yg pkai baju biru tuwh!
comel jewp!
act baru abesh terawih tadik kat masjid.
punye lah nak dibuad cerita x khusyuk seyh tadi
*act mcam penah khusyuk jewp
mane tak nyerw solat betul betul kat sebelah tirai pompwan.
then, tetiba ade girl kechikk n comel hulur kepala ngintai aku.
YANG LAWAKNYERW?
budak comel tu kate.
ehh!! abang handsome SOlat lah.
kembang aku diBUADnya!
*hee
then da abesh terawih jalan kaki balek umah
aku dok tersengih sensorang mcam orang gile dah!
*haha
comel seyh budak tadi

6 comments:

AinaraihanRazak said...

HAHA , msti teringat aku an ?

WardaniMaswira said...

Hehe~Aus comel!Budak kecik lagi comel. Lalala!

aus said...

*hee

Kidos ♥ said...

HAHA, abang hensem :) geli duhh aku =='

aus said...

diam kaw

hanishusna said...

ee..aus perasan laa