Saturday, August 28, 2010

go gear

dedicated to warga A tujuh
Satu insiden telah berlaku pada isnin lpas, sedang aku mengemas katil, aku maseh mencari mane gear aku , punye la cari n sampai satu mase. SHAM datang kepada ku, weiyh aq rase barang kau jatoh la,huh? kataku ouh ye ke? jatoh mane ? kebawah la ngok. ouh ye ker. Kemamaianku terus hilang lantas memakai seluar untuk ke bawah mengambil gear aku. sampai dibawah aku memanggil manggil dimanakah? gear kesayangan aku tuwh. punye la cantek ye landing atas jalan tar yg penuh dengan bActeriaLAUT tuwh. aku amik Gear aku and bebel sikit kat die dngan nada marah. -woi! GEAR penat aku cari kau ?kau buat bungee JUmping? aku da cakap jaga diri leklok. berdikari la sikit. tu pon x tawo kerw! GEARku menunduk dir tanda bersalah :'( elok aku pasang balek gear aku. dye nyanyi ntok aku lagu Sorry-Jonas Brother. tacing aku HAHA.


4 comments:

LULU said...

haha . merek merapu jea kau kan *lucuu

Shuu Hrdn said...

wahh

aus said...

meapu korunk kate? tanye katilmate aq lah!

fardluna :) said...

ehh, actually gear ape doh?